The Fat Lady versterkt team met Frederik De Schrijver

Contentadvertisingbureau The Fat Lady deed recent een belangrijke aanwerving met Frederik De Schrijver. De Schrijver begeleidde bij Xerius de shift van traditionele marketing naar inbound marketing via content marketing en marketing automation.
« Inbound is een belangrijke volgende stap voor veel merken in content marketing, » vertelt Frederik De Schrijver. « Ik kijk er naar uit om mijn kennis en ervaringen met inbound en content marketing in te zetten voor TFL-klanten en te opereren ‘on the other side’, zoals de agency wereld wordt genoemd. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]