The Manifest proeft van Five

Ook in de wereld van het bier bestaan er clichés. Zo zijn er nog altijd mensen die denken dat een pils van 5% smaakloos is en dat een karakterbier minstens 9% moet hebben. Brouwerij St.-Feuillien lanceert daarom de Five, een bier met 5% dus en flink wat karakter. Om daarmee uit te pakken, nam de brouwerij The Manifest bij de arm, die de branding en de grafische identiteit van de Five verzorgt.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]