The Marcom Engine drijft campagne voor elektrisch gamma BMW aan

Crea / News

The Marcom Engine - de dynamische alliantie tussen Serviceplan Group, Media.Monks en Berylls - heeft een nieuwe campagne opgestart voor BMW Group Belux. De uitdaging was glashelder: de awareness vergroten rond het elektrische aanbod van BMW. Daarvoor maakte TME gebruik van een uniek inzicht: het spectrum van BMW elektrische modellen is even divers als de bestuurders zelf. Met een totaal van 7 volledig elektrische modellen, waaronder 4 SUV's, 2 Sedans en 1 Gran Coupé, bestaat er een elektrisch BMW model op maat van elk individu.

De kern van de campagne ligt in krachtige taglines die de essentie van BMW's elektrische wagenpark samenvatten:

  • ECHT RIJPLEZIER. 100% ELEKTRISCH. Ontdek een waaier aan elektrische modellen.
  • SHEER DRIVING PLEASURE. 100% ELECTRIC. Discover a range of electric models.
  • LE PLAISIR DE CONDUIRE. 100 % ÉLECTRIQUE. Découvrez un éventail de modèles électriques.

De campagne wordt uitgerold via verschillende touchpoints, waaronder print, (digital) out-of-home, website integratie, e-mailcommunicatie, radiospots, social media, native, applicaties en POS-materiaal.

Credits

Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)  

Brand: BMW
Client: BMW Group Belux 

Contact : Pascale Goudvis, Manon Speleers, Sarah Heivers, Anne-Katrien van Pottelberge, Georges Pagalis, Kirsten Major. 

Campaign Title:  BMW AWARENESS BEV RANGE CAMPAIGN

Account team:  Nathalie Vergught , Aymeric Wielemans, Sarah Souffriau. 

Producer : Katherine Annoye, Arnaud Müller

Design / Studio : Carolina Traicoff, Milan Ahuja, Javier Garcia

Development : Szilvia Martin-Dobo

Digital Agency : Plan.Net 

Digital Project Management: Aymeric Wielemans 
Webmaster : Sami El Nakadi

Digital Media Agency: Mediaplus 

Connections Planner : Robin Gérondal

Social Media Expert : Femke van Rijt

Radio Production Company: Bubbles Sound 
Post-Producer:  Thomas Resimont