Met hun producten voor intieme hygiëne zorgt Saforelle al jaren voor de verzorging van vulva’s. Nu wil het bedrijf ook bewijzen dat hun wasoplossing niet alleen van pas komt bij de menstruatie, na een bevalling of tegen kwaaltjes, maar dat die ook perfect bij elke douchebeurt past.
Daarom creëerde The Other Agency de conceptlijn ‘Draag dagelijks zorg voor Elle’. Dat brengt intieme hygiëne naar de normaliteit. Bovendien is die head copy zowel een speling op de bijnaam van de vulva als een verwijzing naar de merknaam van Saforelle.
Met het ‘Draag dagelijks zorg voor Elle’-concept wil het bureau de vaginale hygiëne uit de taboesfeer halen. Er is gekozen voor een atypische visualisatie voor de industrie: geen beelden van een overgelukkige vrouw in wit ondergoed, die de doelgroep overspoelen, wel gewoon een persoon met een vulva in de douche. Geen eufemismes nodig: het is maar zeep en maar een vagina.
Met verschillende online en offline ads doorheen heel het voorjaar tonen The Other Agency en Saforelle dat je intieme hygiëne een even belangrijk én normaal onderdeel is van de dagelijkse wasroutine, net zoals je tanden poetsen en je haren kammen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]