Op 27 april is Nintendo Labo gelanceerd op de Europese markt, een volledig nieuwe interactieve manier waarbij je kunt bouwen, spelen en ontdekken. Een aantal weken geleden mochten de live + communication teams van The Oval Office in België en Nederland journalisten, influencers en consumenten Nintendo Labo in avant-première laten beleven.
Nintendo Labo nodigt iedereen uit om hun eigen creativiteit volop in te zetten door een eenvoudig stuk karton in combinatie met een Nintendo Switch-systeem om te bouwen tot een motor, een hengel, een piano… en die naar hartenlust te personaliseren. Door gebruik te maken van de Nintendo Switch in deze zelfgebouwde creatie, komt die tot leven en krijgt het spelplezier een volledig nieuwe dimensie.
Journalisten, online influencers en ouders kregen nog voor de officiële lancering de kans om met hun kinderen Nintendo Labo te ontdekken en alle creatieve mogelijkheden ten volle te beleven. In de Zone Bouwen knutselden ze hun eigen modelauto door de verschillend stappen te volgen op het scherm van de Nintendo Switch. In de Zone Spelen werden ze uitgedaagd om ermee te racen en te battlen. In de Zone Ontdekken tot slot konden ze zien hoe de technologie werkt, en hoe je zelf nieuwe manieren kan uitvinden om met deze Toy-Con te spelen.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]