In 2018 blijft de Vlaamse overheid fors investeren in vlotter en veiliger verkeer. Zo'n 32 grote werven op autosnelwegen moeten zorgen voor een betere doorstroming en dus voor minder file. Om de weggebruikers te helpen hinder te vermijden, moedigt het Agentschap Wegen en Verkeer hen via een campagne aan de wegenwerken te skippen en voor vertrek de website wegenenverkeer.be te raadplegen. Live- en communication bureau The Oval Office staat in voor de creatie van de geïntegreerde campagne.
Het team van The Oval Office vertaalde het creatief concept naar een campagnebeeld dat te zien is op affiches langs de autosnelwegen, achter de pauzeknop op televisie, in video’s op Facebook en banners op premium websites. Tot slot worden de automobilisten ook in een radiospot opgeroepen om de wegenwerken te skippen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]