The Oval Office verwelkomt Alexandra Strijckmans als chief people officer. In deze nieuwe functie zal ze verantwoordelijk zijn voor het people beleid in België, Frankrijk en Nederland. Het full-service communicatiebureau telt vandaag 100+ medewerkers in Antwerpen, Brussel, Gent, Amsterdam en Parijs en creëert experience-driven campagnes voor klanten als B&B Hotels, BMW, bol.com, Delhaize, Deloitte, Google, Nintendo, Paris Aéroport, de Vlaamse overheid en YouTube.
Alexandra Strijckmans heeft al een straf parcours gereden als human resources en talent development professional. Ze kan bogen op een uitgebreide ervaring in strategische en operationele functies bij verschillende (inter)nationale bedrijven. Zo was ze onder meer HR director bij Organon Benelux en bij MSD Belgium, regional HR business partner Benelux, Sweden en Ireland bij CWS Group, head of HR bij Xeikon en HR director bij PPG Industries.
“Om onze internationale groei te ondersteunen, onze medewerkers nog beter te begeleiden in hun persoonlijke ontwikkeling en nieuw creatief talent aan te trekken, willen we de best mogelijke ‘employee experience’ uitwerken. De expertise en de ervaring van Alexandra op vlak van talent management zullen daarbij een belangrijke meerwaarde betekenen,” vertelt Wouter Boits, CEO The Oval Office.
Een ‘top werkgever’ is een empathische werkgever
The Oval Office wil zich als empathische werkgever blijven ontwikkelen, onder meer door de inzichten en aanbevelingen die uit haar eigen Empathy Value Index - Employer Edition-onderzoek naar voor kwamen ook zelf toe te passen. Het onderzoek toont aan dat om medewerkers aan te trekken en te verbinden empathie dé game changer is. Medewerkers moeten écht voelen dat hun werkgever hen begrijpt, eerlijk behandelt, de dialoog aangaat en de daad bij het woord voegt. Zo creëer je als werkgever een optimale werkomgeving waarin iedereen hun talenten optimaal kan ontwikkelen.
“De innovatieve kijk op communicatie en de uitgesproken ambitie van The Oval Office om ook intern in te zetten op de kracht van empathie hebben mij overtuigd om deze nieuwe uitdaging aan te gaan. Daarenboven kijk ik ook uit naar de vele opportuniteiten die een verdere integratie van de verschillende teams in Frankrijk, België en Nederland zal bieden aan onze collega’s,” besluit Alexandra Strijckmans.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]