The Reference integreert creatieve cel Design Is Dead

Het Gentse digitaal bureau The Reference integreert de 20 creatieve talenten van Design is Dead in zijn team. Het voegt ook de agency-klanten en de goodwill van zijn Antwerps zusterbedrijf binnen de Emakina Group toe aan zijn organisatie. Design is Dead blijft springlevend en richt zich nu 100% op entreprise platform integration, application building en ICT-advies.
De integratie van de 20 medewerkers van de creatieve cel is een logische stap voor beide organisaties, na succesvolle gezamenlijke projecten voor Bekaert, Auping en LolaLiza. The Reference versterkt zijn full-service digitaal aanbod met extra conceptuele en creatieve krachten, die communicatie maken voor merken als Ann Demeulemeester, Come a casa, Concertgebouw Brugge, Jules Destrooper, Brugge Tripel en Auping. De creatieve talenten uit Antwerpen sluiten zich aan bij een grotere internationale onderneming, met vakkennis van digital-first diensten en technologieën voor alle communicatiekanalen. Het digitale team van Design is Dead in Brussel maakt geen deel uit van deze integratie. De 25 ICT-professionals hebben elk meer dan tien jaar ervaring in het ontwikkelen en beheren van enterprise-webapplicaties. Het werkt in agile teams met doorgedreven focus op DevOps. Onder leiding van MD Jeroen Huys bouwt het onder de huidige merknaam zijn activiteiten onafhankelijk verder uit.
Met de creatieve krachten van Design is Dead erbij groeit The Reference nu naar 140 consultants, actief vanuit drie kantoren. Naast schaalvoordelen en duidelijke synergie tussen de talenten, maakte de positieve ‘klik’ tussen de betrokken mensen deze beslissing natuurlijk en logisch. Ook klanten reageren enthousiast, omdat zij duidelijk de toegevoegde waarde zien van de gezamenlijke expertise. « Wij heten onze Antwerpse collega's van harte welkom! Samen zullen we tastbare topresultaten realiseren voor onze klanten, » klinkt het bij Anja Cappelle, managing director van The Reference. « Ik kijk er écht naar uit om onze gecombineerde expertise te zien openbloeien, op het kruispunt van marketing en technologie. Na de opening van ons kantoor in New York is dit is een nieuwe mijlpaal voor ons bedrijf. Deze integratie maakt ons sterker dan ooit. En onze gezamenlijke toekomst ziet er veelbelovend uit. »
« The Reference zal onze creatieve collega’s de nodige leverage bieden om hun talenten verder te ontwikkelen ten dienste van hun klanten, » vertelt Jeroen Huys, managing director van Design is Dead. « Wij wensen hen veel succes toe. Voor Design is Dead begint er een nieuw hoofdstuk, dat we eigenlijk al ruim 10 jaar in de schaduw met succes schrijven. Als betrouwbare enterprise solutions partner staan we klaar om onze ruime ervaring te delen met topbedrijven op zoek naar IT-advies, platform integration & full stack Java-ontwikkeling op maat. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]