The Times temt de politiek

In een tijd waarin fake news om de hoek loert, wil The Times meer dan ooit de betrokkenheid met zijn merk versterken. Dat doet de krant nu met een geïntegreerde campagne die politici omschrijft als... dieren. Schreeuwende papegaaien, hysterische hyena's, kronkelige slangen... Met #PoliticsTamed, een creatie van Pulse Creative, het interne bureau van News UK, toont The Times dat het aan de krant is om de politiek te temmen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]