The Times trakteert zichzelf opnieuw op LUXX

Jeremy Langmead is aangesteld om als hoofdredacteur de renaissance van LUXX in goede banen te leiden. Het eerste nummer van het weekendmagazine bij de Britse krant The Times staat op stapel voor zaterdag 3 december.
The Times en The Sunday Times richten zich tot een hoogopgeleid en kapitaalkrachtig publiek. Dat zal de berichtgeving van LUXX over trends en hoogwaardige producten en diensten zeker weten te smaken. Meer dan enige andere krant bereikt het dagblad en dus ook zijn magazine de grootverdieners - met een inkomen van meer dan 150.000 Brits pond. LUXX kijkt naar eigen zeggen voorbij de waan van de dag om onafgebroken op zoek te gaan naar een rijkdom van ervaringen - in de vorm van reizen, kunsten, cultuur, architectuur, design, wellbeing, fitness en dies meer.
In de loop van volgend jaar zal LUXX uitpakken met dossiers die worden uitgewerkt in samenwerking met deskundigen inzake mode, vastgoed en technologie. Voor de Franstalige markten in België, Frankrijk en Zwitserland is Mediactiv International Advertising de reclameregie van dienst.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]