there en Ardennes-Etape maken “onvergetelijke” radiospots

Een vakantiehuisje huren bij Ardennes-Etape, da’s zo genieten dat je vergeet waarom je er bent. Dat beweert het Leuvense communicatiebureau there althans, in een grappige nieuwe radiocampagne voor Ardennes-Etape.
Na de succesvolle radiocampagne “met de E van” zijn de verwachtingen voor de nieuwe radiocampagne hooggespannen. De nieuwe 30-secondenspots brengen op een humoristische manier de sterkste punten van Ardennes-Etape over. Van luxueuze binnenzwembaden tot budgetvriendelijk comfort en een uitstekende ligging van elk vakantiehuis: alles komt aan bod. De clue? Wie voor een speciale gelegenheid een huisje huurt bij Ardennes-Etape, vergeet tijdens het verblijf waarom hij of zij er precies is. De twee lange spots worden nog ondersteund door een korte, krachtige 10-secondenversie.
De spots zijn in Vlaanderen te horen op Q Music, Joe FM, MNM, Studio Brussel en Nostalgie. In Wallonië komt de spot in roulatie op Bel RTL, Contact, Fun Radio, Nostalgie, Chérie FM en Mint. In een latere fase zullen er ook aangepaste spots bij onze noorderburen te horen zijn.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]