These Days en deSingel zorgen voor kippenvel

Onder het motto deSingel Raakt bedacht These Days een televisiespot om een reeks van vijf symfonische topconcerten te promoten, georganiseerd door deSingel. Deze concerten vinden uitzonderlijk plaats in de Koningin Elisabethzaal om nog meer oren kennis te laten maken met klassieke muziek.
De spot speelt in op het feit dat je live topmuziek ervaart met al je zintuigen, niet enkel met je gehoor. En dat het zelfs in staat is om je fysiek kippenvel te bezorgen. Een 3D-animatie toont je dit van heel dichtbij op muziek van Anton Bruckner.
Credits:
Client: deSingel
Contacts: Katrijn de Wit, Kristien Gerets, Jerry Aerts
Agency: These Days
CD: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creation: Tijs Dejonckheere, Wout Geysen
Design: Natalie Wlostowski
Motion design: Mikael Naudet
Design direction: Sébastien Greffe, Max Heirbaut
Strategy: Dimitri De Lauw, Evert Van den Broeck
Account: Ine Mannaerts
Sound: Menno Van Riet
Producer: Bruno Dejonghe
Animation company: Xiola
Director: Jan Snoeckx
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]