These Days en deSingel zorgen voor kippenvel

Onder het motto deSingel Raakt bedacht These Days een televisiespot om een reeks van vijf symfonische topconcerten te promoten, georganiseerd door deSingel. Deze concerten vinden uitzonderlijk plaats in de Koningin Elisabethzaal om nog meer oren kennis te laten maken met klassieke muziek.
De spot speelt in op het feit dat je live topmuziek ervaart met al je zintuigen, niet enkel met je gehoor. En dat het zelfs in staat is om je fysiek kippenvel te bezorgen. Een 3D-animatie toont je dit van heel dichtbij op muziek van Anton Bruckner.
Credits:
Client: deSingel
Contacts: Katrijn de Wit, Kristien Gerets, Jerry Aerts
Agency: These Days
CD: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creation: Tijs Dejonckheere, Wout Geysen
Design: Natalie Wlostowski
Motion design: Mikael Naudet
Design direction: Sébastien Greffe, Max Heirbaut
Strategy: Dimitri De Lauw, Evert Van den Broeck
Account: Ine Mannaerts
Sound: Menno Van Riet
Producer: Bruno Dejonghe
Animation company: Xiola
Director: Jan Snoeckx
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]