Telenet lanceerde met Wigo de eerste all-in voor het hele gezin. Om elk gezin bij de juiste Wigo te krijgen zonder een saaie vragenlijst te moeten invullen, creëerde These Days een wel heel bijzonder interactief invulformulier.
Er zijn drie Wigo's om uit te kiezen, afhankelijk van de gezinsgrootte, verbruik, aantal toestellen en budget. Om te vermijden dat geïnteresseerde klanten een saai invulformulier moeten doorworstelen, ontwikkelde These Days een amusant interactief invulformulier. Tine Embrechts loodst je naadloos van vraag naar antwoord, en dat in haar gekende onnavolgbare stijl.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]