These Days maakt nieuwe episode Oikos-saga

Het assortiment 'yoghurt op Griekse wijze' van Danone breidt verder uit met twee zoete smaken. Voor de lancering daarvan voegt These Days een bijzonder nieuw hoofdstuk toe aan het succesverhaal van Oikos.
Uiteraard blijft er een hoofdrol weggelegd voor de bekende Griekse oude dame. Ze blijft haar schalkse zelf, maar is lang niet meer zo dominant als vroeger. Zelfs integendeel. Met een flinke scheut zelfrelativering komt ze nu verrassend behulpzaam uit de hoek. Net als de nieuwe variëteiten laat de Oikos-oma vrouwen nog intenser genieten van hun eigen me-momentje. Meteen ook de boodschap van de complete campagne. Die is vanaf deze week te zien op tv en internet. Later deze maand volgen ook outdoor en het winkelpunt.
Credits
Client: Danone
Contacts: Pierre-Louis Bertrand, Elke De Meue, Laura Diercxsens
Agency: These Days Wunderman Y&R
CD: Pieter Staes & Manuel Ostyn
Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet, Danny Vissers & Sven Van Hooydonck
Account Management: Damien Dubois, Carole Hayard
Agency Producer: Dan Vanderbiest
Film Production Company: Static Films
Director: Jan Boon
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]