Het assortiment 'yoghurt op Griekse wijze' van Danone breidt verder uit met twee zoete smaken. Voor de lancering daarvan voegt These Days een bijzonder nieuw hoofdstuk toe aan het succesverhaal van Oikos.
Uiteraard blijft er een hoofdrol weggelegd voor de bekende Griekse oude dame. Ze blijft haar schalkse zelf, maar is lang niet meer zo dominant als vroeger. Zelfs integendeel. Met een flinke scheut zelfrelativering komt ze nu verrassend behulpzaam uit de hoek. Net als de nieuwe variëteiten laat de Oikos-oma vrouwen nog intenser genieten van hun eigen me-momentje. Meteen ook de boodschap van de complete campagne. Die is vanaf deze week te zien op tv en internet. Later deze maand volgen ook outdoor en het winkelpunt.
Credits
Client: Danone
Contacts: Pierre-Louis Bertrand, Elke De Meue, Laura Diercxsens
Agency: These Days Wunderman Y&R
CD: Pieter Staes & Manuel Ostyn
Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet, Danny Vissers & Sven Van Hooydonck
Account Management: Damien Dubois, Carole Hayard
Agency Producer: Dan Vanderbiest
Film Production Company: Static Films
Director: Jan Boon
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]