These Days ontwikkelde een campagne die de apps van Telenet in de verf moet zetten. Want tegenwoordig heb je voor alles een app waardoor het moeilijk wordt om de nuttige apps van de compleet waardeloze te onderscheiden. Dat was ook meteen de insteek waarmee de creatieven aan de slag gingen. Twee van de pot gerukte apps werden het leven ingeroepen: De DoggyhApp, waarin een digitale hond je huiswerk opeet. En de StoomPhone-App waarmee je voortaan alle plooien gladstrijkt met je smartphone.
Beide apps werden gelanceerd via social videos, pre-rolls en bannering. Telkens met de oproep om je tijd beter te besteden aan apps waar je écht wat aan hebt, zoals de Telenet-apps. Toch benieuwd naar deze CrApps? Je kan ze zowel in Google Play als de App Store downloaden.
Credits
Client : Telenet
Contacts : Lisa Dewinter
Agency : These Days
CD: Manuel Ostyn
CD: Pieter Staes
Creation : Tijs Dejonckheere
Creation : Wout Geysen
Account: Séverine Vanoirbeek
DOP : Gunter Blokken
Editor: Thijs Hasselman
Producer : Bruno Dejonghe, Ingeborg Van Hoof
App development: AppFoundry
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]