These Days maakt nutteloos werk voor Telenet

These Days ontwikkelde een campagne die de apps van Telenet in de verf moet zetten. Want tegenwoordig heb je voor alles een app waardoor het moeilijk wordt om de nuttige apps van de compleet waardeloze te onderscheiden. Dat was ook meteen de insteek waarmee de creatieven aan de slag gingen. Twee van de pot gerukte apps werden het leven ingeroepen: De DoggyhApp, waarin een digitale hond je huiswerk opeet. En de StoomPhone-App waarmee je voortaan alle plooien gladstrijkt met je smartphone.
Beide apps werden gelanceerd via social videos, pre-rolls en bannering. Telkens met de oproep om je tijd beter te besteden aan apps waar je écht wat aan hebt, zoals de Telenet-apps. Toch benieuwd naar deze CrApps? Je kan ze zowel in Google Play als de App Store downloaden.
Credits
Client : Telenet
Contacts : Lisa Dewinter
Agency : These Days
CD: Manuel Ostyn
CD: Pieter Staes
Creation : Tijs Dejonckheere
Creation : Wout Geysen
Account: Séverine Vanoirbeek
DOP : Gunter Blokken
Editor: Thijs Hasselman
Producer : Bruno Dejonghe, Ingeborg Van Hoof
App development: AppFoundry
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]