Thibaut Talpe neemt THINKNTALK in handen

Op 27-jarige leeftijd neemt Thibaut Talpe de leiding over studio THINKNTALK. Zijn missie: inzetten op de kernwaarden van de studio. Creativiteit, kwaliteit en service.
Talpe is geen nieuwkomer in het geluidslandschap. Hij begon zijn carrière als muzikant met onder andere Humo’s rock rally’s publieksprijs, buitenlandse tournées en internationale podia op zijn palmares. Als meertalige vond hij snel zijn weg in de reclame, audio post productie, radio en sonic branding. Talpe komt uit een familie van grote ondernemers en zet die traditie met groot enthousiasme voort. “In dezelfde periode kreeg ik aanbiedingen van drie geluidsstudio’s en had ik de mogelijkheid om THINKNTALK over te nemen. Het was bijna te mooi om waar te zijn, maar ik heb geen seconde getwijfeld,” zegt hij. “Chris Christoffels, de oprichter van de studio, kan zich voortaan volledig focussen op zijn multimediaprojecten met José Roland. Nu is het aan mij. Het medialandschap verandert non stop en biedt vandaag verrassende marktsegmenten en talrijke challenges. Met plaats voor crossmediaprojecten en baanbrekende toepassingen. Een boost voor het label THINKNTALK.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]