Vanaf vrijdag 6 oktober krijgt studio THINKNTALK de #CHILLNTALK Sessions over de vloer: een reeks rechtstreekse radiouitzendingen rond passie voor geluid en muziek. Dubbel doel: het geluidsmedium radio heruitvinden en artiesten de mogelijkheid bieden om hun muziek live te brengen en gedurende anderhalf uur toe te lichten.
« Wij bezitten de infrastructuur, de knowhow en de passie voor dit soort projecten. Mijn collega’s waren meteen gewonnen voor het idee, » zegt Arthur Deligne, PR manager van THINKNTALK en bezieler van het project. Twee keer per maand, wordt de grote cabine van de “Sound Agency”, in samenwerking met het onafhankelijke radioprogramma La Chillzone, gedurende anderhalf uur een radiostudio met een rechtsreekse gastartiest via streaming en op de FM-golven van de hoofdstad. « Voor ons kan het medium radio maar evolueren door de spelregels om te gooien en met compleet nieuwe concepten voor de dag te komen: door creative content aan te bieden dat speciaal voor het web bedacht wordt én multimedia is. Geluid zonder beeld is niet langer mogelijk. Daarom hebben wij besloten om elke live performance te filmen en er er een echte live session van te maken. »
Eerste in de reeks #CHILLNTALK Sessions: de electro-pop groep Ulysse, een trio dat vorige week de Botanique uitverkocht. De uitzending beluisteren kan nu vrijdag vanaf 17u30 op www.radiopanik.org. Vlaamse bands volgen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]