Op donderdag 14 december kondigde Meta de uitrol van Threads in Europa aan. Threads, een applicatie ontwikkeld door Instagram, stelt gebruikers in staat om informatie in tekstvorm te delen en deel te nemen aan openbare conversaties.
Threads is ontworpen door Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp) als alternatief voor X (voorheen Twitter) en werd afgelopen juli gelanceerd in de Verenigde Staten.
Sinds de lancering heeft Instagram aanzienlijke verbeteringen aangebracht in Threads, waaronder een webervaring, een Following Feed, de mogelijkheid om berichten te bewerken, te zoeken op trefwoorden, onderwerpen te taggen en nog veel meer. EU-burgers hebben nu de mogelijkheid om een Threads-profiel aan te maken dat gekoppeld is aan hun Instagram-account, zodat ze van dezelfde ervaring kunnen genieten als gebruikers in de rest van de wereld. Ze kunnen Threads ook gebruiken zonder een profiel aan te maken. Gebruikers zonder profiel kunnen door de inhoud bladeren, naar accounts zoeken, items delen via links of cross-posts en inhoud rapporteren, maar ze kunnen niet direct reageren op de inhoud.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]