Tom Bogaert (ex-62Miles) lanceert may&april

Tom Bogaert, voorheen CEO van 62MILES, start een eigen bedrijf, may&april. Met zijn entrepreneurial MBA-achtergrond en meer dan twee decennia aan ervaring in ondernemerschap, leiderschap, strategische onderhandelingen, en het ‘dromen en doen’ van fusies en overnames, brengt Tom Bogaert een schat aan kennis en expertise aan tafel, zo luidt de presentatietekst op de website van het nieuwe bedrijf. Van zijn vroege dagen als software engineer (master in IT) tot zijn leidende rol in het op- en uitbouwen van Queromedia, Onlyhumans tot 62MILES – een collectief van expertbureaus in marketing en technologie – belichaamt Toms professionele reis een passie voor groei en verandering. En dus wil may&april ondernemingen transformeren naar toonaangevende, duurzame groeibedrijven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]