Tom Bogaert (ex-62Miles) lanceert may&april

Tom Bogaert, voorheen CEO van 62MILES, start een eigen bedrijf, may&april. Met zijn entrepreneurial MBA-achtergrond en meer dan twee decennia aan ervaring in ondernemerschap, leiderschap, strategische onderhandelingen, en het ‘dromen en doen’ van fusies en overnames, brengt Tom Bogaert een schat aan kennis en expertise aan tafel, zo luidt de presentatietekst op de website van het nieuwe bedrijf. Van zijn vroege dagen als software engineer (master in IT) tot zijn leidende rol in het op- en uitbouwen van Queromedia, Onlyhumans tot 62MILES – een collectief van expertbureaus in marketing en technologie – belichaamt Toms professionele reis een passie voor groei en verandering. En dus wil may&april ondernemingen transformeren naar toonaangevende, duurzame groeibedrijven.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





