Tom Bogaert, voorheen CEO van 62MILES, start een eigen bedrijf, may&april. Met zijn entrepreneurial MBA-achtergrond en meer dan twee decennia aan ervaring in ondernemerschap, leiderschap, strategische onderhandelingen, en het ‘dromen en doen’ van fusies en overnames, brengt Tom Bogaert een schat aan kennis en expertise aan tafel, zo luidt de presentatietekst op de website van het nieuwe bedrijf. Van zijn vroege dagen als software engineer (master in IT) tot zijn leidende rol in het op- en uitbouwen van Queromedia, Onlyhumans tot 62MILES – een collectief van expertbureaus in marketing en technologie – belichaamt Toms professionele reis een passie voor groei en verandering. En dus wil may&april ondernemingen transformeren naar toonaangevende, duurzame groeibedrijven.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]