Tom Somers, voormalig head of sales bij Groupon Belgium, gaat bij LijnCom aan de slag als accountmanager binnen het nationaal salesteam.
Met meer dan 19 jaar ervaring in sales-& marketingfuncties beschikt hij over de ideale know-how om zowel regionale, nationale als internationale klanten te benaderen. “De aanwerving van Tom kadert in een globale uitbreiding van het sales team,” zegt Christine Van den Berghe, managing director van LijnCom. “Via een dedicated aanpak heel gericht naar adverteerders willen we verder bouwen op onze sterke peilers: regionaal, impactvol en creatief. De voertuigen van De Lijn in het straatbeeld zijn sterke communicatiekanalen die zowel creatief maar ook heel gericht regionaal kunnen ingezet worden.”
Tom Somers werkte vòòr Groupon ook nog bij Duval Guillaume, A.S. Adventure Belgium en Yellowbook in de VS.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]