Tomas Sweertvaegher (strategy director bij Joe Public en Springbok) zal dit jaar niet enkel in de Belgische Effie jury zitten maar ook in de jury van de Global Effie awards. Hij zal er de meest succesvolle marketing cases van over heel de wereld mee evalueren.
Voor de derde keer werd Tomas Sweertvaegher uitgenodigd om deel uit te maken van de Best Of the Best jury voor de Global Effie awards, de wereldwijde referentie voor effectiviteit in marketing. Alleen werk dat een Gold of Grand Effie heeft gewonnen in competities over de hele wereld, wordt hier vertegenwoordigd. De Effie Awards zijn de maatstaf voor effectieve marketing en een bron van inspiratie voor elke marketeer.
Sweertvaegher won zelf 17 Effies, o.a. met Springbok voor Ethias. Hij was al verschillende keren jurylid van de Euro Effies, Global Effies en de Global WARC Awards for Effectiveness en zetelt sinds dit jaar ook in de Belgische Effie jury. Vorig jaar won Springbok vijf Effies in Nederland en België.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]