Toyota en BBDO maken velen jaloers

Een nieuwe auto kan al eens voor jaloezie zorgen. Een insight die BBDO met de juiste dosis humor in zijn laatste radiocampagne voor Toyota naar voren brengt. Want Toyota biedt z’n hybrides momenteel aan voor de prijs van het benzinemodel. Daarmee willen ze hybride rijden voor iedereen toegankelijk maken. En nog meer mensen jaloers maken.
Credits:
- Klant: Toyota Belgium
- Marketing & CX Director: Vincent Thilmany
- Head of Customer Conquest & Marcom: Mehdi Sel
- Campaign Manager Conquest: Emmanuelle Luque
- Agency: BBDO Belgium
- CD: Antoinette Ribas
- Creatie: Gregory Verheyleweghen & Gaëtan Gomez
- Copy NL: Philippe Mertens
- CCO: Pascal Kemajou
- Account: Cécile Brouard
- Strategie: Tom Ernst
- Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
- Sound Engineer: Mathieu Schots
- Radio Producer: Marlies Neudt & Marta Michna
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]