Transfer lanceert Cartoon Network Toon Cup 2020

Door de Corona-crisis is UEFA Euro 2020 uitgesteld. De meeste kinderen verheugden zich op een heuse voetbalgekte, maar daar stak Covid-19 een stokje voor. Ondanks alles bieden Transfer en Cartoon Network de oplossing zodat kinderen met hun favoriete Cartoon Network-figuren het veld op kunnen en het voetbal naar hun huiskamer kunnen halen. Cartoon Network organiseert namelijk de Toon Cup 2020; een online voetbalwedstrijd, waarbij je als speler je favoriete Cartoon Network personages kunt kiezen voor het door jou samengestelde voetbalteam. De Toon Cup 2020 App is beschikbaar via desktop, mobile, tablet web game en IOS/Android. De app is sinds de lancering in de zomer van 2018 bijna 40 miljoen keer gedownload.
En voor adverteerders: Transfer en Cartoon Network bieden merken diverse zichtbaarheidsmogelijkheden: van tv-reclame, tot online campagne voeren en zelfs visibiliteit in de app... De advertentieruimte is exclusief beschikbaar voor drie klanten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]