Op woensdag 22 november stelden Trends en Google de eerste editie van de Nacht van de Trends Digital Pioneers voor in de Event Lounge in Brussel. Een awarduitreiking die Belgische bedrijven en organisaties lauwert die een belangrijke digitale transformatie hebben gerealiseerd. De Trends Digital Pioneers werden door de jury genomineerd in 5 categorieën: Sales, Marketing & Communication, Business Support & Logistics, Customer Happiness & New Business Models.
AG Insurance viel in de prijzen met de realisatie van het product Yongo. Yongo is een innovatief spaar- en beleggingsplatform voor ouders, om zowel op lange termijn als op korte termijn te investeren in de toekomst van hun kinderen. Belfius werd door de jury verkozen tot Trends Digital Pioneer in de categorie ‘Customer Happiness’ voor zijn mobiel bankieren en zijn digitale transformatie binnen retail en commercial banking. De Belfius-apps voor smartphone en tablet hebben een tevredenheidsscore van 99/100: het bewijs dat Belfius-klanten de innovatie en gebruiksvriendelijkheid waarderen.
Clear Channel overtuigde de jury met de Genius-OOHptimizer, een instrument dat big data en geavanceerde algoritmes combineert. In enkele stappen ontstaat hierdoor een oplossing die optimaal afgestemd is op de behoeften van de adverteerder en zorgt voor een nauwere band met de consument. De G-OOH genereert de meest optimale oplossing op basis van kwalitatieve-, kwantitatieve- en affiniteitscriteria van de adverteerder, samen met een rapportage van de campagnegegevens. Dit is dus de beste manier voor een effectieve communicatie met de juiste mensen, op het juiste moment, de juiste plaats en in de beste context.
‘The smart Railway’ is een grootschalig digitaliseringsproject door Infrabel gelanceerd voor het geheel van de spoorweginfrastructuur. Overal op het net werden sensoren geplaatst. Zo werden bijvoorbeeld wissels, sporen en bovenleidingen uitgerust. De meettreinen verzamelen hiermee duizenden gegevens. Dankzij een centraal systeem worden alle gegevens beheerd om een precies beeld van het netwerk te geven. Het idee achter Raamwinkel tot slot is eenvoudig, maar efficiënt: je koopt online je ramen en deuren in de webshop. Je kiest daar welke begeleiding je wil: nameting, opleiding, hulp bij plaatsing,… en Raamwinkel helpt je om de juiste ramen en deuren te bestellen en te plaatsen. U leest meer over de Trends Digital Pioneers in Trends van 30 november.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]