Vorige week kondigen Microsoft en AOL een tienjarige overeenkomst aan op het vlak van reclame en zoekopdrachten. AOL neemt het beheer en de verkoop van Microsoft Advertising op negen sleutelmarkten over, zowel op display, video als mobile. Het mag geen verwondering heten dat België geen van die sleutelmarkten is. Zal AppNexus de komende weken het netwerk van Microsoft Advertising overnemen? Een vraag die niet zonder onderwerp is. Want Microsoft kondigde vorige week eveneens aan dat het de samenwerking met deze technologieleverancier uitbreidt op het vlak van programmatic buying. Op papier wordt AppNexus de exclusieve leverancier van programmatic-technologie voor tien verschillende markten, waarbij ook België. Vandaag wacht het team van Microsoft Advertising Belgë met spanning op wat met hen zal gebeuren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]