Vorige week kondigen Microsoft en AOL een tienjarige overeenkomst aan op het vlak van reclame en zoekopdrachten. AOL neemt het beheer en de verkoop van Microsoft Advertising op negen sleutelmarkten over, zowel op display, video als mobile. Het mag geen verwondering heten dat België geen van die sleutelmarkten is. Zal AppNexus de komende weken het netwerk van Microsoft Advertising overnemen? Een vraag die niet zonder onderwerp is. Want Microsoft kondigde vorige week eveneens aan dat het de samenwerking met deze technologieleverancier uitbreidt op het vlak van programmatic buying. Op papier wordt AppNexus de exclusieve leverancier van programmatic-technologie voor tien verschillende markten, waarbij ook België. Vandaag wacht het team van Microsoft Advertising Belgë met spanning op wat met hen zal gebeuren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]