Triple Living bouwt aan campagne met Blockchain Creatives

Een bijzonder designhotel verdient een bijzondere designcampagne. Zo vertaalde Frank Van de Vijver van Blockchain Creatives de opdracht van Triple Living: “een belegging in hotelkamers van het nieuwe Designhotel Eilandje zorgt voor een mooi rendement.”
Het Antwerpse hotel werd ingericht door Karim Rashid, een gelauwerde New Yorkse designer. “Wanneer een product zo een uitgesproken karakter heeft, speel ik dat graag ten volle uit. Bill Bernbach schreef ooit “The magic is in the product.” En dat vond ik hier heel toepasselijk. Voeg daar “Ons design komt het best tot zijn recht op uw bankrekening” aan toe en je hebt meteen een opvallende campagne met een relevante boodschap,” aldus Frank Van de Vijver.
De campagne verschijnt in de immo-katernen van kranten, magazines en op social media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]