Twee boeken vol creativiteit

De lof zwaaien over Creative Belgium, voorheen Creative Club of Belgium, hoeft niet echt, want weinigen miskijken zich op het belang van de CCB Awards. Dat Creative Belgium geregeld uitpakt met nieuwe initiatieven, is dus enkel toe te juichen. En op kalme momenten nemen we gewoon THE BOOK 2016 vast, het Engelstalige overzicht van ‘the best of Belgium’s creative works in advertising, design and digital communication’.
De Epica Awards, dit jaar aan hun dertigste editie toe, zijn dan weer een buitenbeentje in de internationale prijzenregen voor creativiteit. De jury bestaat namelijk geheel uit vertegenwoordigers van de vakpers. In de aanloop naar die dertigste editie verscheen alvast Book 29 van de Epica Awards.
Over beide boeken hebben we het in het nieuwste nummer van PUB Magazine.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]