Tweeledige versterking voor Lijncom

News / People

Lijncom werft twee extra salesprofielen aan en zet hiermee fors in op de regio Vlaams-Brabant en ook op nationaal niveau. Pieter-Jan Haegeman staat voortaan het nationale salesteam bij. Hij zal vooral de nationale adverteerders, mediabureaus en specialisten bijstaan om opmerkelijke campagnes te realiseren op de voertuigen van De Lijn. Pieter-Jan Haegeman heeft daarvoor voldoende ervaring op zak. In zijn vorige werkervaringen in de media- en publishingsector stond hij al bij De Persgroep aan de mediazijde, maar ook al aan de adverteerderskant bij Napolean Games en als marketingconsultant.

Ingrid Vermoessen versterkt het regionale salesteam van Lijncom. Met ervaringen bij De Persgroep, Corelio en SABAM heeft ze al een mooi traject afgelegd. Ze focust zich op de regio Vlaams-Brabant. Met de komst van de trambus in 2020 kan Ingrid Vermoesen exclusief uitpakken met nieuwe advertentieformaten. Deze gloednieuwe trambus volgt een vast traject rond de Brusselse Ring en verbindt de drukbezochtste locaties in de noodrand van Brussel. Met haar erbij werfde Lijncom een vijfde regionale accountmanager aan. Een teken dat de regionale partners blijven groeien en overtuigd zijn dat adverteren op bus of tram impactvol is.