Jupiler vervuilt Twitter voor het goeie doel

Jupiler kaart zwerfvuil aan met de sensibiliseringscampagne ‘Leeg blikje? Vuilbak. Simpel’. BBDO bracht dat idee tot leven op Twitter: het account @therealEmptyCan vervuilde honderden gesprekken, zoals lege blikjes op straat. Al na twee weken deed Twitter wat iedereen zou moeten doen: ze gooiden het lege blikje in de vuilbak. Simpel...
🙏 Bedankt @Twitter om @therealEmptyCan in de vuilbak te gooien. Da’s wat iedereen zou moeten doen. Leeg blikje op straat? Vuilbak 🗑. Simpel. pic.twitter.com/NwPBTKvhi5
— Jupiler (@Jupiler) 13 december 2019
🙏 Merci @Twitter d’avoir jeté @therealEmptyCan à la poubelle. C’est ce que tout le monde devrait faire ! Une canette vide en rue, c’est poubelle 🗑. Simple. pic.twitter.com/nNcfQjbDE2
— Jupiler (@Jupiler) 13 december 2019
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]