Jupiler vervuilt Twitter voor het goeie doel

Jupiler kaart zwerfvuil aan met de sensibiliseringscampagne ‘Leeg blikje? Vuilbak. Simpel’. BBDO bracht dat idee tot leven op Twitter: het account @therealEmptyCan vervuilde honderden gesprekken, zoals lege blikjes op straat. Al na twee weken deed Twitter wat iedereen zou moeten doen: ze gooiden het lege blikje in de vuilbak. Simpel...
🙏 Bedankt @Twitter om @therealEmptyCan in de vuilbak te gooien. Da’s wat iedereen zou moeten doen. Leeg blikje op straat? Vuilbak 🗑. Simpel. pic.twitter.com/NwPBTKvhi5
— Jupiler (@Jupiler) 13 december 2019
🙏 Merci @Twitter d’avoir jeté @therealEmptyCan à la poubelle. C’est ce que tout le monde devrait faire ! Une canette vide en rue, c’est poubelle 🗑. Simple. pic.twitter.com/nNcfQjbDE2
— Jupiler (@Jupiler) 13 december 2019
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]