Jupiler kaart zwerfvuil aan met de sensibiliseringscampagne ‘Leeg blikje? Vuilbak. Simpel’. BBDO bracht dat idee tot leven op Twitter: het account @therealEmptyCan vervuilde honderden gesprekken, zoals lege blikjes op straat. Al na twee weken deed Twitter wat iedereen zou moeten doen: ze gooiden het lege blikje in de vuilbak. Simpel...
🙏 Bedankt @Twitter om @therealEmptyCan in de vuilbak te gooien. Da’s wat iedereen zou moeten doen. Leeg blikje op straat? Vuilbak 🗑. Simpel. pic.twitter.com/NwPBTKvhi5
— Jupiler (@Jupiler) 13 december 2019
🙏 Merci @Twitter d’avoir jeté @therealEmptyCan à la poubelle. C’est ce que tout le monde devrait faire ! Une canette vide en rue, c’est poubelle 🗑. Simple. pic.twitter.com/nNcfQjbDE2
— Jupiler (@Jupiler) 13 december 2019
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]