UBA: reclameverbod voeding en dranken onverantwoord

De Europese richtlijn Audiovisuele Mediadiensten (AVMD) vormt sinds 2007 de basis voor de regulering van audiovisuele reclame in Europa. Deze richtlijn is momenteel aan herziening toe. UBA verwoordde het adverteerdersstandpunt in een UBA Position Paper in februari 2016. In januari 2017 lanceerde de ENVI Commissie van het Europees Parlement in dit verband een reeks amendementen die erg problematisch kunnen worden voor de voedings- en drankenindustrie.De UBA heeft nu een nieuw standpunt op papier gezet. Hieronder vindt u de volledige tekst van de Position Paper van de UBA.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



