De in 2016 in Bordeaux opgerichte start-up Poool staat ten dienste van media, zo leerden we tijdens de editie 2017 van het Future Media Lab. Poool lokt op een geleidelijke manier engagement en monetisation uit op basis van kwaliteitscontent. Bij Poool menen ze dat elke vorm van kwalitatieve informatie voor iedereen toegankelijk moet zijn en tezelfdertijd een vergoeding verdient. Men schakelt dus een 'simpel' principe in: frustratie wegens gesloten inhoud weghalen. Hoe? Door een paywall te installeren die is gebaseerd op het niveau van engagement van de lezers. Die krijgen veel gemakkelijker toegang tot de inhoud (en bovendien op een gepersonaliseerde manier) die normaal gezien enkel voor abonnees is voorbehouden. Terwijl de media dus gaandeweg alles kunnen verzilveren. Centraal daarbij staat een analysetool die het hele proces in kaart brengt en de diverse opties laat personaliseren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]