Veldritkampioen Sven Nys opende onlangs een interactief belevingscentrum voor fietsliefhebbers op de Balenberg. Toerisme Vlaams-Brabant investeerde mee in het centrum en profiteerde van die gelegenheid om het omliggende Hageland in de kijker te zetten.
Bij die taak kon Toerisme Vlaams-Brabant Absoluut hulp gebruiken. Het Leuvense communicatiebureau haalde zijn potloden boven en ontwierp een grote geïllustreerde kaart waarop alle Hagelandse troeven in één oogopslag te zien zijn. Bedoeling: mensen aansporen om vanuit het Sven Nys Cycling Center op de Balenberg andere wandelpaden, fietsroutes en bezienswaardigheden uit de streek van de veldritconifeer te ontdekken. De kaart kreeg als insert een plaatsje in het midden van zo’n 240.000 Libelle-exemplaren.
Absoluut zorgde ook voor drie teasende filmpjes op de Facebookpagina van Het Hageland en De Groene Gordel, een extra item met de typische Hagelandse trekpleisters op www.svennyscyclingcenter.be en enkele online banners.
De toeristische campagne verscheen in de nieuwsbrief van Libelle en in de mailbox van alle abonnees van Logeren in Vlaanderen Vakantieland.
Credits
Creative direction: Ronny Schildermans
Strategic direction: Joris Mateusen
Account direction: Tine Van Hove
Account manager: Margot Descamps
Art direction: Frederik De Vlaeminck
Productie: Majella Boon
Animatie: Sam Geussens
Copywriting: Katleen Boogaerts
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]