Unilever geeft technologie gratis weg

Unilever publiceerde gisteren een website met daarop de technologie achter zijn compressed deodorants. In navolging van Volvo (veiligheidsgordels, lang geleden) en Tesla (batterijen, recent), besliste Unilever de technologie te delen via www.compresseddeodorants.com, om concurrenten aan te moedigen eveneens over te stappen op de voor het milieu veel betere productiewijze. De technologie gebruikt minder vloeibaar gas (-50%) en verpakking (vooral aluminium, -25%). De stap naar compressed deodorants is ook vanuit marketingstandpunt interessant: hoe reageert de consument? En wordt het delen van technologie het begin van een trend?
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]