Unilever geeft technologie gratis weg


Unilever publiceerde gisteren een website met daarop de technologie achter zijn compressed deodorants. In navolging van Volvo (veiligheidsgordels, lang geleden) en Tesla (batterijen, recent), besliste Unilever de technologie te delen via www.compresseddeodorants.com, om concurrenten aan te moedigen eveneens over te stappen op de voor het milieu veel betere productiewijze. De technologie gebruikt minder vloeibaar gas (-50%) en verpakking (vooral aluminium, -25%). De stap naar compressed deodorants is ook vanuit marketingstandpunt interessant: hoe reageert de consument? En wordt het delen van technologie het begin van een trend?

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


