Unilever publiceerde gisteren een website met daarop de technologie achter zijn compressed deodorants. In navolging van Volvo (veiligheidsgordels, lang geleden) en Tesla (batterijen, recent), besliste Unilever de technologie te delen via www.compresseddeodorants.com, om concurrenten aan te moedigen eveneens over te stappen op de voor het milieu veel betere productiewijze. De technologie gebruikt minder vloeibaar gas (-50%) en verpakking (vooral aluminium, -25%). De stap naar compressed deodorants is ook vanuit marketingstandpunt interessant: hoe reageert de consument? En wordt het delen van technologie het begin van een trend?
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]