Unilever publiceerde gisteren een website met daarop de technologie achter zijn compressed deodorants. In navolging van Volvo (veiligheidsgordels, lang geleden) en Tesla (batterijen, recent), besliste Unilever de technologie te delen via www.compresseddeodorants.com, om concurrenten aan te moedigen eveneens over te stappen op de voor het milieu veel betere productiewijze. De technologie gebruikt minder vloeibaar gas (-50%) en verpakking (vooral aluminium, -25%). De stap naar compressed deodorants is ook vanuit marketingstandpunt interessant: hoe reageert de consument? En wordt het delen van technologie het begin van een trend?
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]