Untitled zet AI in om federale onderhandelaars wakker te schudden

GAIA wilt de onderhandelaars voor een nieuwe federale regering aansporen om een nationaal verbod op de verkoop van vuurwerk in te voeren. Het momentum was daar, en Untitled Workers Club werd ingeschakeld om snel met een krachtig concept te komen.
Untitled ging aan de slag met AI en creëerde een campagne waarin virtuele beelden werden getoond van angstige dieren en de hoofden van onderhandelaars die uiteenspatten als vuurwerk. Tussendoor verscheen de boodschap aan de voorzitters van de politieke partijen: ‘Gebruik uw hoofd. Stop verkoop vuurwerk.’ De film werd geprojecteerd op verschillende gebouwen in Brussel en trok snel de aandacht van de algemene pers. Hierdoor kreeg de oproep van GAIA een aanzienlijk groter bereik.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]