GAIA wilt de onderhandelaars voor een nieuwe federale regering aansporen om een nationaal verbod op de verkoop van vuurwerk in te voeren. Het momentum was daar, en Untitled Workers Club werd ingeschakeld om snel met een krachtig concept te komen.
Untitled ging aan de slag met AI en creëerde een campagne waarin virtuele beelden werden getoond van angstige dieren en de hoofden van onderhandelaars die uiteenspatten als vuurwerk. Tussendoor verscheen de boodschap aan de voorzitters van de politieke partijen: ‘Gebruik uw hoofd. Stop verkoop vuurwerk.’ De film werd geprojecteerd op verschillende gebouwen in Brussel en trok snel de aandacht van de algemene pers. Hierdoor kreeg de oproep van GAIA een aanzienlijk groter bereik.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]