Valipac langs start met Secondfloor

Op verzoek van zijn klant Valipac heeft Secondfloor een campagne ontwikkeld rond de lancering van een nieuw premiesysteem. Valipac, de organisatie die de inzameling en recycling van commerciële en industriële verpakkingen coördineert, wil Belgische kmo’s stimuleren om in 2025 met afvalsortering te starten. Met deze nieuwe premies biedt Valipac bedrijven een financieel aantrekkelijke “startpositie”.
Voor deze campagne liet het bureau zich inspireren door het iconische spel Monopoly, dat op een dynamische manier werd herwerkt. De campagne omvatte digitale acties op sociale media (LinkedIn, Meta) en e-mailings. Daarnaast werd het geheel versterkt met audioclips die werden uitgezonden op de radiozenders La Première en Studio Brussel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]