Vandaag, maandag 13 februari, is het voor de vijfde keer World Radio Day, een evenement op initiatief van UNESCO. Egta wijdde er zelfs een specifieke website aan, waar de organisatie van Europese radio & television sales houses de sterke punten van radio naar voren schuift: zijn capaciteit om een groot (en betrokken) publiek te bereiken, het unieke aanbod voor adverteerders, zijn creatieve en innovatieve kracht en de mogelijkheden om dat alles ook online aan te bieden.
En daarom roept Egta alle radioliefhebbers op om met de hashtag #WorldRadioDay de sociale media op te zoeken...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]