Vanksen zorgt voor slimme en veilige wachtrijen

Om de verspreiding van het coronavirus in de supermarkten tegen te gaan, lanceert digitaal bureau Vanksen de gratis web-applicatie Smart Phil. Daarmee kunnen supermarkten en andere winkeliers een virtuele wachtrij opzetten, zodat klanten bijvoorbeeld vanuit hun wagen hun beurt kunnen afwachten en ze zo de risico’s van gewone wachtrijen kunnen vermijden. De applicatie is beschikbaar op www.smart-phil.com (mobiel en desktop).
“Het idee voor Smart Phil kwam tot stand in de twachtrij in de supermarkt, als reactie op de stress van mensen die hun afstand proberen te bewaren. We wilden daarom op onze eigen manier bijdragen aan de bestrijding van de pandemie en tegelijkertijd onze expertise op het gebied van digitale marketing en communicatie ten dienste stellen van iedereen,” besluit Jérémy Coxet van Vanksen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]