Om de verspreiding van het coronavirus in de supermarkten tegen te gaan, lanceert digitaal bureau Vanksen de gratis web-applicatie Smart Phil. Daarmee kunnen supermarkten en andere winkeliers een virtuele wachtrij opzetten, zodat klanten bijvoorbeeld vanuit hun wagen hun beurt kunnen afwachten en ze zo de risico’s van gewone wachtrijen kunnen vermijden. De applicatie is beschikbaar op www.smart-phil.com (mobiel en desktop).
“Het idee voor Smart Phil kwam tot stand in de twachtrij in de supermarkt, als reactie op de stress van mensen die hun afstand proberen te bewaren. We wilden daarom op onze eigen manier bijdragen aan de bestrijding van de pandemie en tegelijkertijd onze expertise op het gebied van digitale marketing en communicatie ten dienste stellen van iedereen,” besluit Jérémy Coxet van Vanksen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]