Vanksen zorgt voor slimme en veilige wachtrijen

Om de verspreiding van het coronavirus in de supermarkten tegen te gaan, lanceert digitaal bureau Vanksen de gratis web-applicatie Smart Phil. Daarmee kunnen supermarkten en andere winkeliers een virtuele wachtrij opzetten, zodat klanten bijvoorbeeld vanuit hun wagen hun beurt kunnen afwachten en ze zo de risico’s van gewone wachtrijen kunnen vermijden. De applicatie is beschikbaar op www.smart-phil.com (mobiel en desktop).
“Het idee voor Smart Phil kwam tot stand in de twachtrij in de supermarkt, als reactie op de stress van mensen die hun afstand proberen te bewaren. We wilden daarom op onze eigen manier bijdragen aan de bestrijding van de pandemie en tegelijkertijd onze expertise op het gebied van digitale marketing en communicatie ten dienste stellen van iedereen,” besluit Jérémy Coxet van Vanksen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]