Vanksen zorgt voor slimme en veilige wachtrijen


Om de verspreiding van het coronavirus in de supermarkten tegen te gaan, lanceert digitaal bureau Vanksen de gratis web-applicatie Smart Phil. Daarmee kunnen supermarkten en andere winkeliers een virtuele wachtrij opzetten, zodat klanten bijvoorbeeld vanuit hun wagen hun beurt kunnen afwachten en ze zo de risico’s van gewone wachtrijen kunnen vermijden. De applicatie is beschikbaar op www.smart-phil.com (mobiel en desktop).
“Het idee voor Smart Phil kwam tot stand in de twachtrij in de supermarkt, als reactie op de stress van mensen die hun afstand proberen te bewaren. We wilden daarom op onze eigen manier bijdragen aan de bestrijding van de pandemie en tegelijkertijd onze expertise op het gebied van digitale marketing en communicatie ten dienste stellen van iedereen,” besluit Jérémy Coxet van Vanksen.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





