14 juni 2021, de eerste dag dat Var prerolls op VRT-radio plaatste. Dat is goed nieuws voor adverteerders, zegt men bij Var. Nu de reclameregie van de VRT de digitale platformen van haar radiozenders in haar advertising-aanbod integreert, wordt het huidige digitale radiolandschap in België nog groter.
Voortaan kunnen alle nationale radioregies een portfolio aanbieden dat toelaat om adverteerders te connecteren met de consumenten van vandaag en morgen. Rudi Janssens, chief commercial officer Var: “Het preroll-aanbod is voor Var een nieuwe, bijkomende manier om nog meer impact te generen via audio. Concreet kan je je merk voortaan via preroll audio advertising linken aan de digitale audiostreams van MNM, StuBru, Radio 1, Radio 2 en MNM Hits. Je kan ook audio-prerolls op Radio 2 aankopen per provincie. Naast ons standaardaanbod, onze Hi Performance-pakketten, Duo-spots, Boost-pakketten, om extra op te vallen, bieden we adverteerders vanaf nu dus ook de mogelijkheid om de attentiewaarde van hun campagne nog te verhogen via prerolls.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]