Met de lancering van ‘Make it Veggie’ eerder dit jaar, maakte McDonald’s heel wat mensen gelukkig. In een mum van tijd stroomden de reacties binnen via de Facebookpagina. Mensen tagden massaal hun vegetarische en flexitarische vrienden met de boodschap “je kan eindelijk mee naar McDo!”. Geïnspireerd door deze spontane klantenreacties maakte McDonald’s - met de hulp van TBWA - een filmpje dat vervolgens werd gelanceerd op social media.
Met het ‘Make it Veggie’ concept kan iedereen voortaan een vegetarische versie bestellen van bepaalde McDonald’s-producten. Zo kunnen klanten nu kiezen voor een vegetarische versie van de McChicken, de Maestro Wacko Guaco en de McWrap CBO. De kipfilet wordt dan vervangen door een vegetarische filet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]