Ventures Media gaat vanaf juni 2023 KH Magazine uitbrengen: een tijdschrift gewijd aan Knokke-Heist en haar unieke levensstijl, geschiedenis, architectuur, persoonlijkheden, tradities, liefde voor moderne kunst, natuur en meer.
"Knokke-Heist is bovenal een belevenis. Een perfecte mix. Wars van clichés." Dit is wat hoofdredactrice Isabelle Vander Heyde wil vertellen in een gemoderniseerd KH Magazine. Met boeiende artikels, mooi beeldmateriaal en meeslepende verhalen wil KH Magazine de lezers een uitgebreide en inzichtelijke kijk geven op het rijke erfgoed en de hedendaagse levensstijl van Knokke-Heist. Elk nummer biedt exclusieve interviews en de nieuwste adresjes, belicht de culturele evenementen van de stad en toont het werk van lokale artiesten.
Het eerste nummer van KH Magazine door Ventures Media zal verschijnen in juni 2023, de volgende nummers zijn gepland voor oktober, maart en juni van elk jaar. Met een oplage van 48.500 exemplaren per nummer en een nieuwe moderne look, wil KH Magazine een must-read publicatie worden voor zowel inwoners als bezoekers. De magazines worden geleverd aan de nationale en internationale eigenaars van een tweede verblijf en is ook te vinden op diverse locaties in Knokke-Heist.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]