Verisure laat van zich horen met nieuwe campagne met Happiness

Happiness en Verisure creëerden een campagne die consumenten in een luttele dertig seconden uitlegt waarom het bedrijf zoveel meer is dan een alarm. Geen dure producties, fictieve situaties of bakken dramatisering. Maar wel échte telefoongesprekken, mits enkele kleine privacywijzigingen, die meteen het belang tonen van een team dat de klok rond over je veiligheid waakt.
De eerste wave focust op de bekendste diensten van Verisure, namelijk inbraakpreventie. In de toekomst staan ook nog echte gesprekken gepland die laten horen hoe onze operatoren ingrijpen bij brand en medische noodgevallen.
Credits:
Client: Verisure
Marketing Director: Fabien Riffaud
Brand & Media manager: Umesh Vangaver
Public Relations & External Communication Manager : s
Agency: Happiness
CEO & Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Managing Director: Hans Smets
Creative Director: Frederik Clarysse
Creatives: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Strategic Director: Frans Cuypers, Isabelle Koelman
Business Director: Mattias Vermeire
Account Manager: Quentin Donckerwolcke
Copywriters: Dee Verwaetermeulen, Stéphane Opdenbosch
Motion Design: Remke Faber, Arthur Nunes, Marie-Charlotte Baert
Design: Dries Lauwers
Art Direction: Chanterie
Sound Studio: Raygun
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]