Happiness en Verisure creëerden een campagne die consumenten in een luttele dertig seconden uitlegt waarom het bedrijf zoveel meer is dan een alarm. Geen dure producties, fictieve situaties of bakken dramatisering. Maar wel échte telefoongesprekken, mits enkele kleine privacywijzigingen, die meteen het belang tonen van een team dat de klok rond over je veiligheid waakt.
De eerste wave focust op de bekendste diensten van Verisure, namelijk inbraakpreventie. In de toekomst staan ook nog echte gesprekken gepland die laten horen hoe onze operatoren ingrijpen bij brand en medische noodgevallen.
Credits:
Client: Verisure
Marketing Director: Fabien Riffaud
Brand & Media manager: Umesh Vangaver
Public Relations & External Communication Manager : s
Agency: Happiness
CEO & Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Managing Director: Hans Smets
Creative Director: Frederik Clarysse
Creatives: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Strategic Director: Frans Cuypers, Isabelle Koelman
Business Director: Mattias Vermeire
Account Manager: Quentin Donckerwolcke
Copywriters: Dee Verwaetermeulen, Stéphane Opdenbosch
Motion Design: Remke Faber, Arthur Nunes, Marie-Charlotte Baert
Design: Dries Lauwers
Art Direction: Chanterie
Sound Studio: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]