Azerion Belgium versterkt de rangen. Thomas Broeckaert werd er zopas aangeworven als sales manager. Met de ervaring die hij opdeed bij IPG, Nielsen en IPM zal hij verantwoordelijk zijn voor Sellbranch en het overkoepelende aanbod van Azerion Advertising. Tegelijkertijd werd Alison Vandenhende benoemd als head of adops & publishing. Het Adops-team werd versterkt in september met Floriane Anderlin (ex Rise+Shine) en Ayman Aid als campaign managers.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]