VICE World News en Europese Commissie winnen met onvertelde verhalen over onderwijs

“Education in Motion”, de nieuwste campagne van VICE World News in samenwerking met de afdeling Humanitaire Hulp van de Europese Commissie, heeft een platinum award gewonnen op de prestigieuze MUSE Awards. Dat deed het in de categorie ‘Branded Content - Public Service & Activism’.
"Via onze filmwedstrijd Education In Motion gaven we jongeren die in de EU wonen de kans om onvertelde verhalen over onderwijs te vertellen en hun idee tot leven te brengen in een meeslepende korte documentaire," zegt Vice World News.
De winnende documentaire is een krachtige en ontroerende film van Varvara Mozhaieva. De film vertelt het verhaal van Zosaya, een 18-jarige kunstenaar die haar leven als kunststudente in Düsseldorf opnieuw opbouwt nadat ze Oekraïne is moeten ontvluchten.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





