Nu corona stilaan (fingers crossed) onder controle lijkt, injecteert Trouble (&KOO) nieuw creatief talent. De gelukkige van dienst: Vicky Janssen. Zij versterkt de creatie van Trouble als senior copywriter en waakt vanaf nu mee over de strategische invulling van merken en projecten.
Na vier jaar bij There als strategisch copywriter voor verschillende B2B- en B2C-merken vond ze het tijd voor een digitale renaissance met de focus op: meer impact, meer nieuwe media en meer creativiteit.
“Na 2 jaar hadden we nood aan extra creatieve power om al onze projecten te kunnen bolwerken. We zijn dus ongelooflijk blij dat Vicky ons aanbod aanvaardde en mee op de kar wilde springen,” zegt Seb De Roover, creative partner bij Trouble.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








