Nu corona stilaan (fingers crossed) onder controle lijkt, injecteert Trouble (&KOO) nieuw creatief talent. De gelukkige van dienst: Vicky Janssen. Zij versterkt de creatie van Trouble als senior copywriter en waakt vanaf nu mee over de strategische invulling van merken en projecten.
Na vier jaar bij There als strategisch copywriter voor verschillende B2B- en B2C-merken vond ze het tijd voor een digitale renaissance met de focus op: meer impact, meer nieuwe media en meer creativiteit.
“Na 2 jaar hadden we nood aan extra creatieve power om al onze projecten te kunnen bolwerken. We zijn dus ongelooflijk blij dat Vicky ons aanbod aanvaardde en mee op de kar wilde springen,” zegt Seb De Roover, creative partner bij Trouble.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]