Vier Belgen in European Sponsorship Association Awards jury

Deze selectie erkent niet alleen de expertise van België, maar benadrukt ook de noodzaak om huidige uitdagingen in het sponsoringlandschap aan te pakken. Delphine Baise, oprichter van Spring Yellow met meer dan 20 jaar ervaring, ziet hierin kansen: "België heeft veel potentieel in sponsoring, maar benut dit nog onvoldoende. Sponsoring kan een krachtig middel voor betrokkenheid zijn, maar vereist strategisch inzicht en creatieve inzet van Belgische merken. Er is nu een kans om authentieke maatschappelijke en milieubetrokkenheid te tonen en partnerschappen om te zetten in sterkere consumentenrelaties."
Filip Waegemans, oprichter van Skaut, een bureau gespecialiseerd in het vergroten van de impact van sponsoring in muziek en sport, benadrukt het belang van het benutten van marketing- en communicatiekansen binnen sponsoring. Hij stelt dat sponsoring verder moet gaan dan enkel financiële steun en juist moet bijdragen aan een sterkere band met het publiek door middel van gerichte marketingstrategieën en communicatieve inspanningen om de merkzichtbaarheid, commerciële waarde, en betrokkenheid van het publiek te versterken. Succesvolle ESA-cases internationaal tonen aan dat sponsoring steeds creatiever en effectiever wordt ingezet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]