Vier nieuwe gezichten bij So Buzzy

News / People

Het team van So Buzzy breidt uit. Op één jaar tijd mocht het social media bureau vier nieuwe medewerkers verwelkomen.

Een jaar geleden vervoegde digital advertising expert Dieter Dingenen de rangen. Na het behalen van zijn Master in de Communicatiewetenschappen aan de KU Leuven, studeerde hij een Postgraduaat Digitale Marketing aan de Hogeschool PXL. Daarna ging hij aan de slag als social advertising campaign manager bij het Nederlandse digitaal bureau Greenhouse. Bij So Buzzy is hij voor diverse merken van A tot Z verantwoordelijk voor de strategie, opmaak, set-up, uitvoering, optimalisatie en analyse van hun digital advertising.

Niet veel later breidde het So Buzzy team uit met Thomas Berger. Hij werkte tweejaar bij het employer branding platform Social Seeder voor hij de overstap maakte. Met een diploma print-en webdesign op zak zijn de grafische skillsvan Thomas Berger meteen zijn grootste troef bij het creëren van social media content. Het voorbije jaar draaide hij onder meermee als social media manager in het social media team van KBC Bank & Verzekering.

In mei vervoegde Donna Leroy zich bij het team van So Buzzy. Met reeds een Bachelor in Bedrijfsmanagement van de Arteveldehogeschool op zak, voltooide ze ook de Banaba Advanced Business Management aan de UC Leuven Limburg. Daarna trok ze naar de University of Coventry in de UK voor een Master in International Marketing. Ze werkte als marketing consultant bij 4P Square, waar ze aan de slag ging bij Eneco en BNP Paribas Fortis. Als digital project manager is ze bij So Buzzy verantwoordelijk voor het intern en extern organiseren, aansturen en coördineren van social mediacampagnes en digital marketing projecten.

In september werd het team nog versterkt met Rani Ryckmans. Na een succesvolle stage bij het social media team van KBC Bank & Verzekering, deed ze een vakantiejob bij So Buzzy en mocht ze meteen ook blijven. Rani Ryckmans heeft een Bachelor Business Management –Marketing van de UC Leuven Limburg. Tijdens die studie studeerde ze ook een tijdje in Frankrijk aan de Rennes School of Business. Dit jaar rondde ze de Master of Management in International Marketing Strategies aan de Uhasselt succesvol af. Als social media producer creëert ze social media content voor klanten zoals Worldline, Crowne Plaza Antwerpen en So Baggy.

So Buzzy heeft als missie om merken sterker te maken via sociale media en werkt onder andere voor KBC Bank & Verzekering, Eneco, SOS Kinderdorpen, Agentschap voor Natuur en Bos en Worldline.