Sam Vervenne (Hapiness) en Wannes Vandael (Springbok) zijn het vierde en laatste winnende duo van de "Frame the Future" wedstrijd, georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met ACC en JCDecaux. Die creatieve wedstrijd daagt deelnemers uit om in slechts zes seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen.
De campagne van deze twee jonge creatievelingen benadrukt vrolijke gezichten met een eenvoudige boodschap: "zeg eens goeiemorgen tegen een onbekende". Soms is een simpele 'hallo' genoeg om iemands dag op te fleuren. Daarom hebben Vervenne en Vandael een DOOH-campagne ontwikkeld met een boodschap die varieert afhankelijk van het tijdstip van de dag, om voorbijgangers vreugde te brengen. De campagne is te zien van 25 juni tot 1 juli 2024.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]