Sam Vervenne (Hapiness) en Wannes Vandael (Springbok) zijn het vierde en laatste winnende duo van de "Frame the Future" wedstrijd, georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met ACC en JCDecaux. Die creatieve wedstrijd daagt deelnemers uit om in slechts zes seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen.
De campagne van deze twee jonge creatievelingen benadrukt vrolijke gezichten met een eenvoudige boodschap: "zeg eens goeiemorgen tegen een onbekende". Soms is een simpele 'hallo' genoeg om iemands dag op te fleuren. Daarom hebben Vervenne en Vandael een DOOH-campagne ontwikkeld met een boodschap die varieert afhankelijk van het tijdstip van de dag, om voorbijgangers vreugde te brengen. De campagne is te zien van 25 juni tot 1 juli 2024.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]