Sybil Collignon versterkt het account team van Ogilvy Social.Lab als account director. Tot voor kort was zij account manager bij Big Smile Agency. Daarvoor werkte ze drie jaar als account manager bij Tramway21 en negen jaar als project manager bij Aspect Consulting.
Daarnaast sluit Juha Saarinen zich aan bij het account team als research director. Dat doet hij na 10 jaar gewerkt te hebben in de academische wereld, waar hij onderzoek deed naar politiek geweld gerelateerd aan ISIS in West-Europa.
Quentin Glodé vervoegt zich bij het team als senior PR account manager, na 3,5 jaar als PR accountmanager bij PR-bureau Walkie Talkie en 1,5 jaar als PR & reputation consultant bij TBWA Belgium.
Met twee diploma’s in journalistiek en bedrijfscommunicatie zet Daan De Blende zijn eerste stappen in de reclamewereld als social content creator voor The Coca Cola Company.
Tot slot breidt ook het media team van het bureau uit. Manon Michiels maakt de overstap van stagiaire naar social media campaign manager.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]