Vijf nieuwe gezichten op veilige afstand bij Gutzandglory

News / People

Engineering Emotions is niet enkel wat ze doen bij Gutzandglory, het benoemt ook de focus om verder te groeien als customer experience agency. Om een geïntegreerde aanpak van strategie over branding tot advertising, activatie en retentie waar te maken in alle channels en disciplines, hebben ze naar eigen zeggen niet enkel erg hard gewerkt de voorbije maanden – dit met het volste vertrouwen van onze klanten. Ze hebben ook ons team met 5 talenten uitgebreid. En dat in volle crisistijd... De nieuwe aanwinsten van Gutzandglory hebben hun plekken ingenomen in team account/strategie en team creatie.

Flore Van Schoors, account executive, bleef na haar stage plakken. Daarvoor deed ze al relevante ervaring op bij UNILIN (Quick-Step). Account planner Delphine De Kegel werkte bij Medialaan aan de rebranding van radiostation Qmusic, bezorgde radiozender Joe zijn doelgroep én stond mee aan de wieg van rockzender Willy. Bij Gurzandglory zal ze zowel het werk van een account als strateeg voor zich nemen. Gerlinde Jonckheere, creative copywriter, liep stage bij contentbureau Talk of The Town en werd er meteen aangeworven. Later verhuisde ze haar schrijfskills naar Plan.Net, de digitale poot van Serviceplan, en groeide ze creatief door bij Boondoggle. Designer Robbe Verlinde liep stage bij Focus Advertising en ging daarna aan de slag bij GBL Studio. Hij was een van de creatieve breinen achter het Groot Vlaams én een Groot Nederlands Vloekboek, die beide prompt werden uitgegeven door Lannoo. Motion designer Stef Deleurere tot slot eerde de kneepjes van het vak bij Sabouge. Bij Gutzandglory vond hij zijn allereerste job. Een job waar hij meteen zijn liefde voor visual storytelling kan botvieren.