Vanuit België haalde VML zeven keer de shortlist van de Epica Awards. Voor de campagne Call Glenn voor Child Focus is het bureau genomineerd in vier categorieën: Direct Marketing, Mobile Campaigns en Media Innovation/Alternative Media en Public Interest/Social Advocacy. The Ecocheque Hack, een campagne voor 11.11.11, staat op de lijst in drie categorieën: Public Interest/Environment, Websites en Public Interest/Social Advocacy. VML is meteen ook het enige Belgische bureau op de shortlist van 2024. De jury, waaronder ook PUB-journalist Wim De Mont, maakt de winnaars op 12 december bekend.
Foto: screenshot website Epica
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]