Zeven nominaties voor VML op shortlist Epica Awards 2024

Vanuit België haalde VML zeven keer de shortlist van de Epica Awards. Voor de campagne Call Glenn voor Child Focus is het bureau genomineerd in vier categorieën: Direct Marketing, Mobile Campaigns en Media Innovation/Alternative Media en Public Interest/Social Advocacy. The Ecocheque Hack, een campagne voor 11.11.11, staat op de lijst in drie categorieën: Public Interest/Environment, Websites en Public Interest/Social Advocacy. VML is meteen ook het enige Belgische bureau op de shortlist van 2024. De jury, waaronder ook PUB-journalist Wim De Mont, maakt de winnaars op 12 december bekend.
Foto: screenshot website Epica

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





