Vanuit België haalde VML zeven keer de shortlist van de Epica Awards. Voor de campagne Call Glenn voor Child Focus is het bureau genomineerd in vier categorieën: Direct Marketing, Mobile Campaigns en Media Innovation/Alternative Media en Public Interest/Social Advocacy. The Ecocheque Hack, een campagne voor 11.11.11, staat op de lijst in drie categorieën: Public Interest/Environment, Websites en Public Interest/Social Advocacy. VML is meteen ook het enige Belgische bureau op de shortlist van 2024. De jury, waaronder ook PUB-journalist Wim De Mont, maakt de winnaars op 12 december bekend.
Foto: screenshot website Epica
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]